poniedziałek, 21 grudnia 2015

Owłosione druciki



Biorąc do ręki pipe cleaners, po naszemu - owłosione druciki stanęłyśmy przed wyborem czy rzucić się na świąteczne czyszczenie rur, czy też ukręcić sobie reniferka. 

Doszłyśmy jednak do wniosku, że brudne okna skutecznie odwrócą uwagę od brudnych rur, a oryginalna ozdoba od niesmacznych potraw(w tym roku sama po raz pierwszy przygotowuję kolację Wigilijną)i z jęzorem zwisającym z brody zabrałyśmy się za to drugie.  

Oto efekty:





Poniżej kilka godnych uwagi inspiracji z Pinterestcika. Jeśli ktoś praktykuje owoce morza na Wigilijnym stole to można powiedzieć, że wszystkie w tematyce świątecznej:)


















14 komentarzy:

  1. Ale śliczności! Te renifery są po prostu genialne! Mam pełno czerwonych i żółtych drucików, więc pewnie choć jednego do świąt spróbuję zrobić.
    Pozdrawiam i wesołych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie tulaśny i milaśny renifer. :D Nigdy nie umiałam nic zrobić z tych drucików, ale chyba coś spróbuję, bo te zielone gwiazdki są śliczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasze pomysły, są pierwszorzędne, to trzeba jednak mieć w sercu... druciki też :D
    i pomyśleć, że druciki posłałam na straty
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja, ale wiadomo ładnemu we wszystkim ładnie . Pozdrawiam świątecznie i trzymam kciuki za Pierwszowigilijną Kolację. Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniferek jest przeuroczy! Kurczę, widziałam te druciki w sklepach tyle razy, a nie wiedziałam, że mają taki potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zawsze się zastanawiałam "po co komu te głupie druciki, przecież nic z tego się nie da zrobić sensownego". :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Phi. A gdzie codzienne grudniowe dijaje?

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne dekoracje....takie włochate ;-) ludziki pamietam jeszcze z dzieciństwa....

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne Mam troche tych drucików w domu Ostanio wykorzystałam na Haloween ale takich cudów to nie potrafię :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super dekoracje:))))))))))))))))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. magicznych chwil świątecznych;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Renifer jest boski! Chorobcia, mam tyle tych drucików w domu, a nie miałam pomysłu na ich wykorzystanie poza czyszczeniem rur ;) Dzięki za inspiracje! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!